Kwatera Copywritera

Copywriting, content marketing i seo copywriting
  • O mnie
  • Portfolio
  • Referencje
  • Cennik
  • FAQ
  • Kontakt
  • Blog

Naming, czyli jak wymyślić dobrą nazwę firmy i nie zwariować?

  • Jerzy A. Kozłowski
  • Copywriting, Przydatna wiedza
  • Dodaj komentarz
Naming copywriter

Wędrując przez miasta, zwłaszcza nowo odwiedzane, zwracam uwagę na nazwy i slogany reklamowe. Czasami myślę sobie: „Ależ to jest dobre”, innym razem zastanawiam się, co autor miał na myśli i dlaczego nie schował owej

Czytaj dalej...

Nie taki zwyczajny opis produktu, jak go malują

  • Jerzy A. Kozłowski
  • Copywriting, Przydatna wiedza
  • Dodaj komentarz
Nie taki zwyczajny opis produktu, jak go malują

Jak często i dokładnie wczytujesz się w opisy produktów? Podejrzewam, że niezbyt, bo większość opisów produktów jest zwyczajnie nudna. Google chce, aby teksty były unikalne, więc są unikalne, a to że nieciekawe? No cóż:

Czytaj dalej...

Copywriting i 10 zasad pisania artykułów, które chce się czytać

  • Jerzy A. Kozłowski
  • Copywriting
  • Dodaj komentarz

Zależność między wartościowym tekstem, a rosnącą konwersją nie jest już bajaniem, lecz potwierdzonym faktem. Przekonały się o tym rzesze copywriterów oraz tysiące ich klientów. Dobry tekst, czyli tekst, który chce się czytać, nie może

Czytaj dalej...

Jakie powinny być dobre teksty na landing page?

  • Jerzy A. Kozłowski
  • Copywriting
  • Dodaj komentarz
landing page copywriting

Copywriting to nie tylko pisanie tekstów SEO na blogi; to przede wszystkim tworzenie marketingowych treści, które mają jeden, nadrzędny cel: sprzedaż. Landing page to strona, na którą użytkownik jest kierowany po kliknięciu w reklamę

Czytaj dalej...

Dobrego copywritera poznaje się po tym, jak kończy, a nie jak zaczyna. Praca webwritera cz. 3

  • Jerzy A. Kozłowski
  • Copywriting, Przydatna wiedza
  • 1 Komentarz
praca webwritera

Obiecałem trzecią odsłonę cyklu o etapach pracy copywritera/webwritera. I choć temat nieco się przeciągnął, z pewnością się nie zdezaktualizował. Dlaczego pierwsza wersja tekstu nie zawsze jest tą ostateczną, a poprawki + korekta to (niekiedy)

Czytaj dalej...

1 2 … 13 Dalej »

Kategorie

  • Artykuły i opinie
  • Copywriting
  • Przydatna wiedza
  • Recenzje
  • Różne

Popularne na stronie

  • Rynkowe ceny copywritingu - ile kosztuje tekst?
  • Cennik
  • Tekst zapleczowy
  • Content marketing - ile zajmuje napisanie naprawdę dobrego tekstu?
  • Referencje
  • Portfolio

Archiwum

  • 2018
    • September 2018
    • March 2018
    • February 2018
    • January 2018
  • 2017
    • December 2017
    • September 2017
    • July 2017
    • May 2017
    • April 2017
    • March 2017
    • February 2017
    • January 2017
  • 2016
    • December 2016
    • October 2016
    • September 2016
    • August 2016
    • July 2016
    • June 2016
    • May 2016
    • April 2016
    • March 2016
    • February 2016
    • January 2016
  • 2015
    • December 2015
    • November 2015
    • October 2015
    • September 2015
    • August 2015
    • July 2015
    • June 2015
    • May 2015
    • April 2015
    • March 2015
    • February 2015
  • 2014
    • December 2014
    • September 2014
    • August 2014

Obserwuj mnie na Twitterze

Moje Tweet'y
Kontakt: kwateracopywritera@gmail.com

© 2022 Lensa. All Rights Reserved