Promocja – Zapłać ile chcesz!

Nie pytaj mnie o ceny. To ja pytam Ciebie:
„ile jesteś w stanie zapłacić za naprawdę dobry tekst?”

Pragnąc ulepszyć ofertę, wprowadziłem zupełnie nową, promocyjną usługę „Zapłać ile chcesz!” Proponuję Ci najbardziej uczciwy układ, jaki tylko możesz sobie wyobrazić. Nie narzucam żadnych cen ani limitów. To TY wyceniasz moją pracę i płacisz dokładnie tyle ile uważasz za stosowne.

Promocja nie jest ograniczona czasowo, a jej czas trwania zależy tylko od opłacalności takiego przedsięwzięcia. Może potrwać miesiąc, jeśli uznam, że to był chybiony pomysł, a może wprowadzę ją na stałe do oferty. Chcę zrewolucjonizować system wyceny zleceń i dowiedzieć się, ile klienci tak naprawdę są w stanie zapłacić za dobrej jakości content. To prawdopodobnie jedyna tego typu promocja na rynku copywriterskim!

Zleć do wykonania tekst wysokiej jakości i zapłać za niego tyle, ile chcesz!

Od 1 zł do ∞ !

Prawda, że to uczciwe?

Aby współpraca przebiegała pomyślnie, konieczne są jasno określone warunki. Przeczytaj uważnie poniższy regulamin. Pamiętaj, że przystępując do promocji, akceptujesz jednocześnie regulamin.

Regulamin promocji „Zapłać ile chcesz!”

1.    Aby wziąć udział w promocji, należy wyrazić chęć przystąpienia do niej. Wystarczy, że w tytule lub treści e-maila napiszesz „Zapłać ile chcesz!

2.    Jednorazowo możesz mi zlecić tylko 1 tekst o długości od 1000 do 5000 znaków ze spacjami. Oznacza to, że jeśli chcesz, abym napisał serię tekstów, rozliczamy się za każdy tekst osobno, a do pisania następnego przystępuję dopiero po otrzymaniu zapłaty za poprzedni.

3.    Znaki się nie sumują. Jednorazowo możesz zlecić 1 tekst o długości 5000 znaków, ale nie 5 tekstów o długości 1000 znaków.

4.    W przypadku stron internetowych, za „1 tekst” uznaje się całość strony (z wyłączeniem opisów kategorii, produktów i regulaminów) o objętości do 5000 znaków ze spacjami. W przypadku stron o większej obojętności, pracę należy podzielić na części.

5.    Każdy tekst może być przez Ciebie inaczej wyceniony.

6.    Promocja dotyczy tylko tekstów wysokiej jakości – teksty na strony www, artykuły specjalistyczne, artykuły sponsorowane, oferty, mailingi, teksty sprzedażowe, teksty na blogi, artykuły dziennikarskie itp.

7.    Promocja nie obejmuje tekstów niskiej i średniej jakości – precli, zapleczówek, opisów produktów, opisów kategorii, tekstów z synonimami itp. a także regulaminów, sloganów i haseł reklamowych.

8.    Nie ustalamy żadnych limitów zapłaty. Oznacza to, że po akceptacji tekstu na moje konto przelewasz dowolną kwotę, na jaką wyceniasz moją pracę. Może to być złotówka, może to być kwota kilkucyfrowa. Tylko od Ciebie to zależy. Pamiętaj jednak, że jeśli chcesz mi zlecić serię tekstów, a uznam, że zapłata jest niewystarczająca, to nie przyjmę kolejnych. Bierz to pod uwagę przy wycenie.

9.    Jeśli nie wiesz jak mnie wycenić, możesz skorzystać z podpowiedzi:
Jak powstaje tekst
Rynkowe ceny copywritingu
Powyższe linki nie są w żaden sposób dla Ciebie wiążące i stanowią jedynie podpowiedź, w razie kłopotów z wyceną.

10.    Będzie mi miło, jeśli uzasadnisz swoją decyzję o moim wynagrodzeniu. Nie jest to warunek konieczny, ale jeśli wycenisz moją pracę na niską kwotę, to chciałbym dowiedzieć się, dlaczego uważasz, że tekst był kiepski. Podobnie, jeśli ocenisz mnie wysoko, chciałbym się dowiedzieć co Ci się w nim spodobało.

11.    Rachunki wystawiam w zależności od naszych ustaleń – za każdy tekst osobno lub zbiorczo na koniec miesiąca/po zakończeniu całości.

12.    Zastrzegam sobie prawo do nieprzyjmowania zleceń. Może to wynikać z tego, że mam już w tym czasie do wykonania inną pracę lub po prostu nie czuję się dobrze w danej tematyce. Ty chcesz teksty najlepszej jakości, a ja Ci takie chcę dostarczyć. Jeśli czegoś nie umiem, to po prostu tego nie robię.

13.    Zastrzegam sobie prawo do umieszczenia linków do wybranych artykułów w moim portfolio i/lub informacji o współpracy z Tobą. Promocja nie obejmuje ghostwritingu.

14.    Wyrażając chęć wzięcia udziału w promocji, akceptujesz powyższy regulamin.