Cennik copywritera

Cennik usług copywriterskich. Podane ceny są orientacyjne. Mogą się różnić w zależności od trudności pracy, czasochłonności i innych wymagań. Ostateczna cena ustalana jest na podstawie briefu, po zapoznaniu się przeze mnie ze szczegółowymi wytycznymi. Zawsze istnieje możliwość negocjacji ceny, a stali klienci mogą liczyć na korzystne zniżki.

Podany poniżej cennik copywritera nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest publikowany tylko w celach informacyjnych. Podane ceny mogą ulec zmianie w zależności od zlecenia. Wycena zawsze jest indywidualna.

Cennik copywriting medyczny

• Teksty medyczne – oferta w przygotowaniu

Moją specjalizacją jest copywriting medyczny. Mam wykształcenie medyczne. Tworzę treści eksperckie (medycyna/farmacja/zdrowie/fit), opisy produktów, teksty na stronę www, oferty, proste infografiki itd. Szczegółowa oferta jest w przygotowaniu. Chcesz dowiedzieć się więcej, zapytaj mnie bezpośrednio. Przejdź do zakładki kontakt. 

Cennik seo copywriting

• Teksty seo – od 10 zł netto za 1000 zzs (zzs – znaki ze spacjami)*

Cennik marketing treści+seo

• Teksty proste – od 15 zł netto za 1000 zzs

(Blogi o popularnej tematyce np. lifestyle)

• Teksty marketingowe – od 25 zł netto za 1000 zzs

(Strony www, blogi firmowe, content writing)

• Teksty specjalistyczne – od 30 zł netto za 1000 zzs

(Strony www, teksty wymagające specjalistycznej wiedzy i researchu, artykuły eksperckie, teksty sponsorowane itp.)

•Oferty handlowe  – od 40 zł netto za 1000 zzs

(oferty, mailingi, broszury, ulotki itp.)

• Teksty lektorskie, scenariusze i inne  – cena ustalana indywidualnie

Cennik opisy produktów+seo

• Standardowe opisy  – od 15 zł netto za 1000 zzs

(Zwykłe opisy na podstawie informacji dostarczonych od klienta, niewymagające operowania fachowym słownictwem)

• Wymagające opisy  – od 20 zł netto za 1000 zzs

(Opisy produktów z researchem, opisy techniczne, medyczne, finansowe, wymagające specjalistycznej terminologii itp.)

•Perswazyjne opisy – od 25 zł netto za 1000 zzs

(Opisy na aukcje internetowe np. Allegro oraz strony produktowe)

Naming/Slogany

• Naming z wolną domeną

Od 300 zł netto za 3 propozycje, każda następna seria +150 zł netto do max. 3 serii.

• Hasła/Slogany reklamowe

Od 300 zł netto za 3 propozycje, każda następna seria +150 zł netto do max. 3 serii.

*   zzs- znaki ze spacjami. 150 słów to ok. 900-1200 zzs
** Jeśli chcesz poznać różnicę pomiędzy jakością tekstów, zapraszam do kategorii FAQ – najczęściej zadawane pytania.

Wystawiam faktury Vat.

Ceny netto. Należy doliczyć do nich 23% Vat


Zniżki, rabaty i dodatkowe usługi

Zniżki

Dla dużych zamówień i stałych klientów oferuję korzystne zniżki. Zawsze istnieje również możliwość negocjacji ceny.

Promocja „Zapłać ile chcesz”

Proponuję Ci najbardziej uczciwy układ, jaki tylko możesz sobie wyobrazić. Nie narzucam żadnych cen ani limitów. To TY wyceniasz moją pracę i płacisz dokładnie tyle ile uważasz za stosowne. Zleć do wykonania tekst wysokiej jakości i zapłać za niego tyle, ile chcesz! Poznaj szczegóły promocji.

Usługa ekspres:

Wykonanie zlecenia poza kolejką (czas realizacji zależy od wielkości zlecenia) +50% do ceny wyjściowej.

Prowadzenie blogów:

Na życzenie klienta, mogę zająć się stworzeniem i prowadzeniem blogów o dowolnej tematyce. Usługa obejmuje regularne dodawanie wpisów, optymalizację seo, wyszukiwanie zdjęć, przygotowywanie prostych grafik w programie Canva.


 

Copywriting – czyli różne rodzaje tekstów:

Teksty na strony internetowe
Strona www może być najpiękniejsza i zrobiona według najnowszych standardów, ale na nic się to nie przyda, jeśli nie będzie posiadała wartościowej i chwytliwej treści, przygotowanej zarówno pod czytelnika, jak i zoptymalizowanej pod kątem seo. Jako copywriter sprawię, że Twoja strona sama będzie sprzedawała!

Opisy produktów
Podstawą dobrze działającego sklepu internetowego są ciekawe opisy sprzedawanych produktów. Współpracując ze mną, zyskujesz gwarancję, że każdy pojedynczy produkt zyska unikalny i przyciągający uwagę opis. Zyskasz tym samym wiarygodność w oczach klientów i lepsze pozycjonowanie strony.

Mailing, newsletter 
Dobry mailing, taki, który nie wpadnie od razu do folderu spam. Oferty, zapytania, propozycje itp. Spraw, by Twoje maile odnosiły skuteczność, a klienci Cię pokochali.

Artykuły blogowe, firmowe i tematyczne
Lubię blogi, prowadzę kilka i bardzo dobrze czuję się w tematyce blogowej. Jeśli potrzebujesz kogoś do pisania na blogi prywatne lub firmowe, jestem do Twojej dyspozycji.

Wysokiej jakości teksty perswazyjne (NLP) i teksty reklamowe
A gdybym Ci powiedział, że można sprzedawać jeszcze lepiej? Że Twoje dochody mogą wzrosnąć, a reklama rozprzestrzeniać się w tempie wirusowym po całej sieci? Zamów teksty sprzedażowe, których najważniejszym celem jest zachęcenie klienta do zakupów lub skorzystania z usług właśnie u Ciebie.

Teksty do ulotek i folderów
Reklamujesz się nie tylko w Sieci? Potrzebujesz chwytliwego i treściwego tekstu do ulotek, folderów i broszurek? Potrzebujesz czegoś więcej niż świstka papieru z informacją o firmie? Chcesz coś NAPRAWDĘ sprzedać? Jeśli odpowiedziałeś „tak”, na większość z tych pytań, to oznacza, że potrzebujesz dobrego copywritera. Zrobię to dla Ciebie.

Ghostwriting
Teksty pod którymi nigdy się nie podpiszę i nigdy nie zdradzę co i dla kogo. Książki, opowiadania, wypracowania, publikacje itp. Mam doświadczenie, mam również sporo tekstów wydanych pod własnym nazwiskiem – jeśli chcesz sprawdzić, wpisz w wyszukiwarkę „Jerzy A. Kozłowski”. Jestem copywriterem i pisarzem, jestem autorem widmo, jestem ale mnie nie ma.

Redakcja, korekta i przepisywanie tekstów
Jeśli potrzebujesz zredagować swój tekst i sprawdzić czy jest napisany bezbłędnie, możesz mi go przesłać. Wiadomo, że przepisywanie z nagrań lub notatek może być uciążliwe, zwłaszcza gdy brakuje Ci czasu lub gdy notatki są nieczytelne. Prześlij mi taki tekst, a ja go opracuję. Jeśli chcesz sprawdzę go pod kątem poprawności stylistycznej i merytorycznej.

Marketing szeptany
Wiadomo, że marketing szeptany to nie tylko pisanie postów na forach internetowych. De facto taki sposób jest najbardziej ordynarny, choć akceptowalny. Może jednak lepiej przeprowadzić bardziej przemyślaną kampanię reklamową?

Artykuły sponsorowane – do gazet, serwisów, mediów
Opis produktu, firmy, sprytnie zakamuflowana kryptoreklama, albo po prostu artykuł sponsorowany. To wszystko składa się na część Twojej strategii marketingowej i ja mogę Ci w tym pomóc.

Slogan/hasło reklamowe
Potrzebujesz chwytliwego sloganu lub hasła reklamowego, które przyciągnie uwagę klientów? Hasła to coś więcej niż zbitek słów. Slogan musi przyciągać, zachęcać i porywać. Proces przygotowywania sloganów składa się z 3 etapów. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie lub zadzwoń.

Prowadzenie fanpage’a na Facebooku, Google+ itp.
Facebook to doskonałe medium do kontaktów z potencjalnymi klientami. Nie masz czasu zajmować się swoim profilem? Nie ma sprawy, zrobię to za Ciebie i zobaczysz, wkrótce grono Twoich klientów będzie uwielbiało Twój profil. Po prostu Lubię to!

Teksty preclowe i opisy do katalogów
Czyli seo copywriting – teksty pod zaplecza i katalogi. Typowe zlecenie dla seo copywritera pod pozycjonowanie. Ale myli się ten, kto uważa, że dla Google wszystko jedno co jest napisane, byleby zawierało słowa kluczowe.  Zarówno tekst, jak i rozmieszczenie słów kluczowych musi być odpowiednio przemyślane. To nie jest bezmyślne klepanie w klawiaturę. Kiepski copywriter w klika godzin wystuka kilkadziesiąt tys. znaków bezwartościowego chłamu. Dobry seo copywriter będzie pracował dłużej, ale masz pewność, że „precelki” dobrze przysłużą się Twojej stronie.

Teksty preclowe z synonimami
Z jednego tekstu w magiczny sposób zrobisz kilka różnorodnych. Czy warto zamawiać teksty z synonimami, czy lepiej pokusić się na  precle – to już pozostawiam Twojej decyzji.  Stosuję do 3  poziomów zagnieżdżeń synonimów, moje teksty są zawsze oryginalne i logiczne. Nie stosuję automatycznej synonimizacji, gdyż po takim zabiegu możesz spodziewać się jedynie bezwartościowego bełkotu. Zawsze stawiam na jakość.

Teksty zapleczowe
Czym się różnią precle od tekstów zapleczowych? Oczywiście jakością.  Są to teksty, które przyjemnie się czyta zarówno człowiekowi, jak i botom z Google, niemniej jednak, nie zawierają specjalistycznej wiedzy, do której potrzebny jest research i szeroka wiedza.